Digital Styrelsepartner
Digitala Styrelsepartnern är lanserad
Vi har lanserat den Digitala Styrelsepartnern.
Den Digitala Styrelsepartnern är alltså en digital plattform för styrelsen att arbete i och som förenklar styrelsearbetet.
Några funktioner som kommer finnas i det första skedet är:
- Förbereda och hålla mötet samt justera protokoll direkt i verktyget med BankID
- Fördela arbetsuppgifter genom vår taskmanager
- Avtalshantering där vi bevakar och påminner när avtal löper ut samt kostnadsfritt konkurrensutsätter befintliga avtal där ni är kunder
- Spara dokument
- Underlätta för nya i styrelsen att ta del av styrelsens historik och på så sätt förkorta uppstartssträckan
- Få hjälp med upphandlingar såsom låneupphandlingar och på enskilda uppdrag
- Ta del av erbjudanden till er och era medlemmar genom våra samarbetspartners
- Kommunicera genom smidig chattfunktion
- Spara inloggningsuppgifter till externa tjänster
- Alla styrelsemedlemmar får ett eget inlogg och en egen dashboard
Vill ni testa verktyget? Vi erbjuder nu 3 fria månader för er förening att testa verktyget.