Digital Styrelsepartner
Snart lanserar vi den Digitala Styrelsepartnern
Inom kort lanserar vi Beta-versionen av den Digitala Styrelsepartnern.
Den Digitala Styrelsepartnern är alltså en digital plattform för styrelsen att arbete i och som förenklar styrelsearbetet.
Några funktioner som kommer finnas i det första skedet är:
- Förbereda och hålla mötet samt justera protokoll direkt i verktyget med BankID
- Fördela arbetsuppgifter genom vår taskmanager
- Avtalshantering där vi bevakar och påminner när avtal löper ut samt kostnadsfritt konkurrensutsätter befintliga avtal där ni är kunder
- Spara dokument
- Underlätta för nya i styrelsen att ta del av styrelsens historik och på så sätt förkorta uppstartssträckan
- Få hjälp med upphandlingar såsom låneupphandlingar och på enskilda uppdrag
- Ta del av erbjudanden till er och era medlemmar genom våra samarbetspartners
- Kommunicera genom smidig chattfunktion
- Spara inloggningsuppgifter till externa tjänster
- Alla styrelsemedlemmar får ett eget inlogg och en egen dashboard
Vi söker nu Beta-testare, skicka ett mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. och berätta varför ni i er förening vill ha förenklat styrelsearbete samt vart och hur stor förening ni har. Som Beta-testare får ni inte bara testa verktygets alla delar helt kostnadsfritt i tre månader, ni får även riktigt bra uppstartserbjudande om ni väljer att stanna kvar efter testperioden. Allt vi behöver i retur är er Feedback om vad vi kan göra bättre för att förenkla ännu mer för er styrelse.